بررسی گوشی ورتو مالک در سریال زخم کاری‎

مرضیه ترابی شهریور ۱۰, ۱۴۰۰ ۰
بررسی گوشی ورتو مالک در سریال زخم کاری‎

گوشی ها و موبایل ها دنیایی متنوع از برندها، سایزها و قیمت های مختلف دارند. بعضی از گوشی ها معمولی و بعضی دیگر هوشمند هستند. اما تصور یک گوشی ساده اما لاکچری کمی سخت است.

این روزها سریال خانگی زخم کاری بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و یکی از شخصیت های اصلی این سریال جواد عزتی است. جواد عزتی نقشی با نام مالک مالکی را ایفا می کند که یک شخص ثروتمند است.

اما در ابتدای سریال، بیشتر بییندگان معتقد بودند که چرا یک شخص ثروتمند یک گوشی ساده در دست دارد؟ تا اینکه بر همگان آشکار شد که گوشی جناب مالک ساده نیست، بلکه یک گوشی لاکچری از برند معروف “ورتو” است.

اگر علاقه مند به بررسی جزییات این گوشی به ظاهر ساده اما لوکس، هستید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت گوشی ورتو

ورتو برندی لاکچری است که مدل های مختلفی دارد. در رابطه جواد عزتی و سریال زخم کاری، از تصاویری که می بینیم برمی آید مدل دقیق گوشی مالک، YellowGold از سری Signature S باشد.

همان طور که در تصویر فوق هم می بینید، قیمت ورتوهای سری جدید بالای ۵۰هزار دلار است و ورتوی سیگنچر اس گلد ۵۴٬۴۰۰ دلار قیمت دارد! این یعنی به نرخ دلار ۲۷٬۰۰۰ تومانی امروز، ۱٫۵میلیارد تومان باید برایش هزینه شود!

اگر دوست دارید از قابلیت های این گوشی بیش تر بدانید، جدول مشخصات ورتو در ادامه آمده است؛ بله همانطور که می بینید امکانات خاصی ندارد و به معنای حقیقی کلمه، فقط« گوشی» است؛ ولی لوکس، با بدنه ای از یاقوت کبود و جواهرکاری شده!

سری سیگنچر اس اولین بار سال ۲۰۰۸ روانه بازار شده و بعید است در نسخه‌های بعدی خود تفاوت امکاناتی و سخت‌افزاری کرده باشد. با این حال آخرین مدل برند ورتو، که سال ۲۰۱۵ عرضه شده و ورتو سیگنچر تاچ (Signature Touch) نامیده می‌شود، از امکانات نسبتا به‌روزتری برخوردار است؛ مثلا صفحه نمایش لمسی (تاچ اسکرین) دارد و اندرویدی است، با قابلیت شارژ سریع و مجهز به دوربین ۲۱ مگاپیکسلی!

مشخصات گوشی Aster P Vertu

شیشه یاقوت کبود این اسمارت فون، مسئول محافظت از یک صفحه نمایش ۴.۹۷ اینچی ۱۰۸۰p است. کاربران می‌توانند در کنار اسنپدراگون ۶۶۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را هم داشته باشند. برای سلفی‌بازن، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دستگاه، اندروید ۸.۱ اوریو را اجرا می‌کند. از آنجایی که این گوشی به صورت اختصاصی در چین عرضه می‌شود، خبری از سرویس‌های گوگل برای آن نخواهد بود.

سازندگان همچنین از یک فناوری رمزنگاری مخصوص به نام V Talk بهره برده‌اند که امنیت تماس‌ها و پیام‌های شما را حفظ می‌کند. علاوه بر این، یک اپلیکیشن امنیتی مخصوص وجود دارد که قادر است دستگاه را زمانی که در دست افراد دیگر است، قفل سازد.

حداقل ۷ مدل از این گوشی آماده عرضه است. ظاهرا، سری Baroque در چهار رنگ مشکی، آبی (Gentleman Blue)، قهوه‌ای (Caramel Brown) و نارنجی (Twilight Orange) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هم‌اکنون فروش همه این مدل‌ها از طریق فروشگاه JD.com آغاز شده و علاقه‌مندان به خرید ناچار به پرداخت ۲۹ هزار و ۸۰۰ یوان (۴۲۰۰ دلار) هستند.

تبلیغات

صفحه اول جستجوی گوگل تنها برای ده سایت جا دارد. چرا سایت شما در این میان نباشد؟ خرید بک لینک ، بک لینک

فرستادن دیدگاه »