هاست با پرداخت ماهانه

اگر به‌دنبال راهی برای پیشرفت سریع کسب‌وکار خود هستید، در اولین قدم باید هاست لینوکس ماهانه را تهیه کنید. اینکه می‌گوییم ماهانه، به‌دلیل قیمت‌ بالای سرورهای اختصاصی سالانه است.

به­همین دلیل افراد می‌توانند در شروع کار، هاست‌های اشتراکی را به‌صورت ماهانه خریداری کنند و این موضوع تنها با افزایش کاربران سایت می‌تواند مشکل‌ساز شود.

اگر دغدغه هزینه بالای سرور اختصاصی سالانه را دارید، پیشنهاد ما انتخاب سرور مجازی یا هاست لینوکس به‌صورت ماهانه است.

در ادامه با هاست لینوکس و مزایای آن آشنایی بیشتری پیدا می‌کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هاست لینوکس چیست؟

وقتی سرور از سیستم‌عامل لینوکس پشتیبانی کند، هاست آن نیز با اصطلاح هاست لینوکسی شناخته می‌شود.

لینوکس به‌دلیل متن‌باز بودن در کل دنیا به محبوبیت بسیاری دست یافته و امکانات زیادی برای کاربران دارد. به‌همین دلیل نیز به بخشی جدانشدنی در دنیای میزبانی وب تبدیل شده است.

هاست ماهانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای تهیه هاست نباید تنها فاکتور مد نظرتان قیمت آن باشد. زیرا در صورت انتخابی اشتباه، وقت و هزینه‌ شما برای کار روی وب‌سایت هدر می‌رود، بدون اینکه کسب‌وکارتان رشد کند.

سروری که هاست روی آن قرار دارد، باید از امنیت بالایی برخودار باشد. در اینجا امنیت بیشتر جنبه فیزیکی داشته و منظور پیشگیری از خرابی‌های پی‌درپی هاست است.

زیرساخت‌ درست و دیتاسنتر قوی، باعث افزایش پایداری و کاهش مشکلات فنی احتمالی در هاست می‌شود. این ویژگی نیز در کنار امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاست لینوکس ماهانه ویژگی‌های اساسی که در بالا ذکر شد را داشته و شما با انتخاب آن، گام بزرگی برای رشد کسب‌وکار خود برمی‌دارید.

موارد جانبی دیگری نیز وجود دارد که تاثیر مستقیمی بر عملکرد هاست می‌گذارند. از این موارد می‌توان به محل نگه‌داری سرورها اشاره کرد.

در این محل باید پشتیبانی 24 ساعته برق و سیستم‌های خنک‌کننده مناسب وجود داشته باشد تا از هرگونه اختلال در عملکرد هاست جلوگیری شود.

برای خرید هاست ماهانه به چه ویژگی‌هایی باید توجه کرد؟

افرادی که قصد خرید هاست ماهانه را دارند معمولا در اولین قدم، به‌دنبال خرید سرور مجازی ارزان هستند. همان‌طور که گفتیم توجه به قیمت تنها یکی از فاکتورهای پیش رو است.

در حال حاضر و با رشد ارائه‌دهندگان هاست ماهانه، قیمت این سرویس‌ها بسیار رقابتی شده و شما می‌توانید با کمی پرس‌وجو، بهترین هاست ویندوز ماهانه یا لینوکس را با کم‌ترین قیمت تهیه کنید.

علاوه‌بر قیمت، مسئله دیگری که در حین خرید هاست باید به آن توجه شود انتخاب شرکت هاستینگ معتبر است.

در بالا ذکر شد که شرکت‌های زیادی در حال حاضر به انجام این خدمات مشغول هستند و به‌همین دلیل لازم است مجموعه‌ای‌ را انتخاب کنید که از نظر امنیت، سرعت و کیفیت اختلالی در وب‌سایت شما ایجاد نکند.

یکی از نشانه‌های مجموعه هاستینگ معتبر در نظرگرفتن زمانی برای تست خدمات ارائه‌شده توسط آنها است.

برخی شرکت‌‌ها فرصتی چند روزه به کار می‌دهند تا رضایت یا عدم رضایت خود را نسبت به سرویس خریداری‌شده بیان کنند.

این ضمانت باعث اطمینان خاطر افراد حین خرید هاست لینوکس ماهانه یا دیگر سرویس‌ها شده و همچنین نشان می‌دهد شرکت هاستینگ بابت کیفیت خدمات خود کاملا مطمئن است.

چه وب‌سایت هایی باید از هاست ماهانه لینوکس استفاده کنند؟

اگر کسب‌وکار و بیزینس شما رو به رشد است، اما وب‌سایت هنوز به ترافیک بالایی نرسیده، انتخاب هاست ماهانه لینوکس می‌تواند بهترین گزینه باشد.

لازم است بدانید، این سرویس برای سایت‌هایی که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند پرل، PHP یا CGI و به‌طور کلی زبان‌های برنامه‌نویسی بر پایه لینوکس ساخته‌ شده‌اند، مناسب‌ است.

همچنین سایت‌های ساخته‌شده با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) یا سایت‌سازهایی بر پایه PHP/MY SQL نیز می‌توانند از این هاست استفاده کنند.

استفاده از هاست لینوکس چه مزایای دارد؟

خرید هاست لینوکس ماهانه مزیت‌هایی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • سرعت بالایی برای سایت‌هایی با ترافیک کم و معمولی دارد.
  • با توجه به استفاده از سیستم‌عامل لینوکس می‌توان گفت شبکه، منبع‌باز است.
  • استفاده راحتی دارد.
  • از نظر اقتصادی کاملا مقرون به‌صرفه است.

خرید هاست و سرور با کم‌ترین قیمت

برای خرید هاست لینوکس ماهانه یا سرور مجازی ارزان باید تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید تا بهترین ارائه‌دهنده این سرویس‌‌ها را بشناسید.

اگر بخواهیم در این مطلب شرکت هاستینگ معتبری را معرفی کنیم که تمام سرویس‌های ماهانه خود را با کم‌ترین قیمت ارائه می‌دهد، باید از مجموعه تلاش نت نام ببریم.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد پلن‌های این مجموعه پیدا کنید، در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

قیمت ماهانه هاست لینوکس ارزان

برای فضای 200 مگابایت و پهنای باند 8 گیگابایت، قیمت قابل پرداخت تنها 9/6 هزار تومان است.

برای فضای 500 مگابایت و پهنای باند 10 گیگابایت، تنها باید 9/9 هزارتومان به‌صورت ماهانه پرداخت کرد.

آخرین سرویس ماهانه لینوکس ارزان نیز، برابر با 9/11 هزارتومان برای فضای 1000 مگابایت و پهنای باند 15 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

قیمت ماهانه سرور مجازی در تلاش نت

علاوه‌بر هاست لینوکس ماهانه که طرفداران زیادی دارد، سرورهای مجازی ارزان‌قیمتی نیز در این شرکت موجود است که برای کسب‌وکارهایی با ترافیک بالا مناسب هستند.

برخی از پلن‌های 3 ماهه و 6 ماهه در تلاش نت به شرح زیر است:

برای سرویس‌های 3 ماهه با توجه به حجم دیسک، ترنسفر ماهیانه و تعداد رم اختصاصی باید مبلغی بین

  • 435 هزارتومان
  • 765 هزارتومان
  • 585 هزارتومان
  • یک‌میلیون و 600 هزار تومان
  • یک میلیون 900 هزار تومان

پرداخت کرد.

برای خرید سرویس‌های 6 ماهه نیز با توجه به فاکتورهای گفته­شده، باید مبالغی به شرح زیر پرداخت کرد:

  • 780 هزارتومان
  • یک میلیون و 100 هزار تومان
  • یک میلیون و 500 هزارتومان
  • 3 میلیون 900 هزار تومان

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه و مقایسه بین قیمت‌های سرور مجازی ارزان آنها با دیگر شرکت‌های هاستینگ، متوجه تفاوت در قیمت‌ها شوید.

جمع‌بندی

هاست لینوکس ماهانه برای چه وب‌سایت‌هایی مناسب است؟

اگر وب‌سایتی با ترافیک معمولی دارید می‌توانید به خرید هاست لینوکس فکر کنید. زیرا این هاست روی سرور لینوکسی قرار گرفته و سرعت و امنیت بسیار بالایی  دارد.

البته توجه داشته باشید، وب‌سایت شما باید توسط سیستم‌های مدیریت محتوا ایجاد شده یا زبان برنامه­نویسی   آن برپایه لینوکس باشد.

از مزایای هاست لینوکس می‌توان به امنیت بالا، سرعت خوب، استفاده راحت و قیمت مناسب اشاره کرد. البته مهم‌ترین فاکتوری که برای رسیدن به این مزایا باید در نظر داشته باشید، انتخاب شرکت هاستینگ معتبر است.

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه ارائه هاست و سرور مجازی فعالیت می‌کنند که شما باید از بین آنها معتبرترین مجموعه را انتخاب کنید.

 

آدرس سایت: talashnet.com

شماره تماس: 02154109000