کلاه برداری در روز روشن با فروش دستگاه تصفیه آب تقلبی

دستگاه های تصفیه آب تقلبی به دستگاه هایی گفته میشود که اولا با روش فیلتراسیون عمل میکند و به عنوان دستگاه تصفیه آب به فروش میرسد. همین موضوع یک تقلب بزرگ است چرا که دستگاه های تصفیه آب فیلتراسیون صرفا میتوانند به صورت پیش تصفیه باشند. دوم اینکه قیمت عجیب و غریب برای محصول میگذارند و در فروشگاه های معروف اینترنتی به فروش میرسانند. که مهمتر از همه اینکه تخفیف های 50 یا حتی 60 درصدی میگذارند که خود نشاندهنده ی یک  تقلب بزرگ در قیمت گذاری است. چون سود متعارف مگر چند درصد است که 60 درصد تخفیف گذاشته شود و باز هم سود داشته باشد! سوم فروشندگانی که هیچ گونه مجوز برای کارشان ندارند. داشتن صرفا سایت اینترنتی مصداق مجوز کار نیست. به همین دلیل مشتریان گرامی باید در خرید خود خیلی دقت داشته باشند. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر نه تنها یک شرکت رسمی و ثبت شده است بلکه دارای مجوز های متعدد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین پروانه تولید و فروش و خدمات پس از فروش از اتحادیه تهویه میباشد. این شرکت علاوه بر این ها عضو شرکت های خلاق و نوآور در معاونت فن آوری ریاست جمهوری شناخته شده است. اگر برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دچار شک شده اید که از کجا خرید کنید پیشنهاد ما شرکت بزرگ ایلیا گستر است. خط تلفن ویژه تصفیه آب را به خاطر بسپارید .

بررسی اجمالی بر فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی انواع متعددی داره و بهترین نوع این دستگاه ها ، دستگاه هایی است که با روش اسمز معکوس عمل کنه . دستگاه های تصفیه آب خانگی با این روش حتما پمپ داره ، مخزن داره ، شیرهای برقی داره و … اینو میگم که یه وقت تصفیه آب خانگی اون هم شش مرحله ای جای اسمز معکوس بهتون نفروشن .

دقت داشته باشین دستگاه شش مرحله ای دو نوع داره و نوع تقلبی اون قیمتش کمتر از نصف قیمتیه که به شما فروخته میشه .

ثلا این تصفیه آب نصف قیمت که گفته میشه 320 هزار تومن ، قیمتش هست حدود 140 هزار تومن! . اصلا اگر کسی علاقه داشته باشه در اینجا تولید این تصفیه آب را آموزش میدم .

برای این نوع تصفیه آب شما کافیه فقط یک دستگاه سه مرحله ای خانگی خرید کنید با قیمت مصرف کننده میشود حدود 80 هزار تومن . و بعد دو نوع متفاوت فیلتر پست کربن با مارکهای مختلف و رنگهای متفاوت خرید کنید . با قیمت مصرف کننده ای میشه حدود 30 هزار تومن و یک فیلتر مینرال نیز خریداری کنید . اون با قیمت مصرف کننده میشه حدود 15 هزار تومن . حالا چیزی حدود 5 هزار تومن اتصالات و کلیپس جهت اتصال فیلترها با همدیگر و بدنه دستگاه سه مرحله ای خرید کنید . حالا از خروجی آب دستگاه سه مرحله ای یک شلنگ به ورودی فیلتر اولی پست کربن و از خروجی آن بسمت ورودی فیلتر پست کربن دومی و از خروجی آن به ورودی فیلتر ششم (مینرال ) و از خروجی آن به شیر برداشت متصل کنید .

حالا شما یک تولید کننده ی تصفیه آب شش مرحله ای بدون مخزن هستید . با این قیمتهای گفته شده و همه قیمت مصرف کننده ی تکی است ؛ قیمت نهایی خرید دستگاه تصفیه خانگی شش مرحله ای برای شما میشه 130 هزار تومان !!! و حالا خیلی از مشتریان خانگی متاسفانه گول برخی کلاه برداران رو میخورن و چیزی حدود 300 هزار تومن هزینه میکنند و البته بعد از مدت کوتاهی متوجه این کلاه بزرگی که سرشون رفته میشن . تعداد بسیار زیادی؛ از مشتریان ما تماس میگیرن و میگن دستگاه آب تصفیه کن خانگی خریدیم احساس میکنیم خوب کار نمیکنه؛ و با یکی دو تا سوال کاملا مشخص میشه که به دام این کلاهبرداران افتادن . این مطلبو گفتم که نگین نگفتین !!!

نکته اینکه قیمت های نوشته شده مربوط به سال های گذشته است ولی با نسبت های مشابه متاسفانه همین روال کلاهبرداری در حال اجراست.

توجه داشته باشیم دستگاه با کیفیت و با روش اسمز معکوس (تکنولوژی روز دنیا در سیستم تصفیه) توان حذف 99 درصدی املاح مضر آب مانند نیترات ، آرسنیک و … و همچنین مواد شیمیایی منشقات کلر و شوینده ها و انواع میکروب ها و باکتری ها را از آب دارد .

)) با تامین سلامت آب خانه ، سلامت خانواده خود را تضمین کنیم (( 

کارمندان شرکت ایلیاگستر با کمال میل آماده ی پاسخگویی به سوالات و مشاوره رایگان شما هستند شماره خط ویژه تصفیه آب را به خاطر بسپارید .تلفن  33سه 12

منبع : https://xinode.org/