واکنش ها به فیس تو فیس و درگیری سجاد غریبی و مارتین فورد‎

مرضیه ترابی اسفند ۱۱, ۱۴۰۰ ۰
واکنش ها به فیس تو فیس و درگیری سجاد غریبی و مارتین فورد‎

ماجرای مبارزه فیس تو فیس سجاد غریبی ملقب به “هالک ایرانی” و مارتین فورد، این روزها در سراسر شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و غوغایی به پا کرده است. سجاد غریبی به واسطه اندام درشت خود، در فضای مجازی طرفداران بسیاری را جذب کرد و به شهرت رسید. این شهرت بی اساس هم سبب اعتماد به نفسی کاذب در سجاد شد که سبب شد برای مارتین فورد انگلیسی خط و نسان بکشد و او را به مبارزه دعوت کند. دعوت به مبارزه سجاد، توسط مارتین فورد مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد تا این دو در فروردین 1401 در قفس با هم رقابت کنند. سجاد برای برگزاری کنفرانس خبری راهی دبی شد اما در فرودگاه، درگیری اولیه این دو اصلا به سود سجاد نبود. فیلم های این درگیری نمایشی از عملکرد ضعیف هالک ایرانی هستند و غالبا، عنوان این فیلم ها هم فتوشاپی بودن هالک ایرانی است.

 

ماجرای هالک ایرانی

سجاد غریبی در سال 1395 با انتشار عکس هایش بعنوان «جلاد داعش» در فضای مجازی سر زبان ها افتاد تا اینکه مشخص شد ایرانی و اهل اهواز است

بعدا رسانه ها بیشتر روی زندگی شخصی او متمرکز شدند و بخاطر هیکل درشت و اندام متفاوت اش مورد توجه قرار گرفت به همین خاطره لقب هالک را به وی دادند

از بدنسازی تا طلب مبارزه

سجاد غریبی از سال 1386 در 16 سالگی وارد ورزش بدنسازی شد و بعد از 7 سال به ورزش بوکس روی آورد

مدتی گذشت تا اینکه از سال 1397 وارد مسابقات رزمی MMA شد و بعد از سه سال تمرین «مارتین فورد» مشهور به ترسناک ترین مرد روی زمین را به مبارزه طلبید

قرار مبارزه با مارتین فورد

با اینکه مارتین فورد حاضر به رقابت با سجاد غریبی نبود در نهایت قبول کرد در یک مسابقه هیجان انگیز با وی در قفس مبارزه کند

به این ترتیب این مسابقه زیر نظر کمپانی رزمی MMA قرار است روز 13 فروردین 1401 در ورزشگاه 02 لندن که گنجایش 20 هزار نفر دارد ، باهم مبارزه کنند.

رودرویی و افتضاح هالک ایرانی

با نزدیک شدین به روزهای مسابقه سجاد غریبی راهی دبی شده تا در کنفرانس خبری قبل از مسابقه حاضر شود

طبق روال معمول رودرویی سجاد غریبی و مارتین فورد برای کری خوانی در نهایت به آبروریزی ختم شد چرا که مارتین با ضربات خیلی ساده ، سجاد را نقش بر زمین کرد

نگاهی به بدن آماده و فوق العاده ورزشی مارتین و سجاد غریبی با قدی کوتاهی و بدنی با چربی زیاد بیانگر تفاوت عمده این ورزشکار است.

مارتین فورد کیست ؟!

مارتین فورد متولد 5 خرداد 1361 در انگلستان و فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی می باشد که 203 سانتی متر قد و 150 کیلوگرم وزن دارد

ورزش را از 11 سالگی با «کریکت» شروع کرد تا اینکه در 19 سالگی بخاطر مصدومیت آنرا کنار گذاشت و به اجبار وارد مدلینگ و بازیگری شد

از سال 2021 در کنار مربیگری بوکس با پیشنهاد ورود به مسابقات MMA روبرو شد و تصمیم گرفت شانس خود را در این ورزش امتحان کند

به همین دلیل مارتین با 39 سال سن مثل سجاد غریبی با 30 سال سن ، اولین تجربه اش را قرار است در یک مسابقه MMA کسب کند

بررسی فیلم مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد

فیلمی با عنوان درگیری و کتک خوردن سجاد غریبی از مارتین فورد ترسناکترین مرد جهان در فرودگاه دبی امارات در حال انتشار است که واکنش های مختلفی را به همراه داشته و در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

در فیلم کامل فیس تو فیس سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی سجاد غریبی معروف به هالم ایرانی با یک هول دادن پخش زمین میشود و در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که موفق نشد فورد را به زمین بزند و تا جایی که کاربران عقیده دارند که با آن همه تهدید و کری خوانی آبروی ایرانی جماعت را برده است.

این دو پس از درگیری مختصری که روی زمین داشتند برای دومین بار سرپا کار را آغاز کردند و این بار فورد بود با ضربه‌ای باعث شد که غریبی به زمین بیفتد.

اقدامات امنیتی کافی باعث شد افرادی که در حال فیلم‌برداری از این تقابل بودند وارد مهلکه شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

ماجرای فتوشاپ بودن

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

اما پس از این فیلم درگیری و اولین رویارویی مارتین فورد با هالک ایرانی نکته مهم این است که در دبی همه به دلیل گرمای ۴۰ درجه با استین کوتاه یا لباس نازک و خنک آمده اند، وی سه لباس پوشیده است تا بزرگ تر به نظر بیاید.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.

فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.

فورد پیش از این به میرر گفت:«من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است. هالک ایرانی و وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است …

واکنش های کاربران

  • این مرام ما ایرانی هاست یه نفر خودمون بزرگ میکنیم بعد اون طرف فکرمیکنه یه عددی هست بعدم میکشیم کنار دهن طرف اسفالت میکنیم ایشون بیخود کرده با ابروی مردم بازی کرده نه سابقه ورزشی داره نه ورزش کار هست حمایت ازاین افراد سم هست.
  • بالاخره حمایت کنیم یا پشت سرش بگیم . یا پول میگیره یا کتک میخوره کدوم بلاخره؟؟؟ یا فتوشاپ بود یا واقعی بود کدوم ؟؟ ما رو مسخره کردین .. برای شما بد نشد که اینو نوشتین پولم نصیبتون شد اصل کاری هم پاسخ درست حسابی نمیده.
  • سلام برادر انشاالله در سراسر زندگیت موفق باشیدبرای داشتن کسب حلال و پول حلال باید تلاش کرد پولی که ازاین راه بدست بیاد صرف امور خیریه اهواز بکنیدخدا خیرت بده. خداوند پشت و پناهت.مواظب خودت باش دلاور.یاهو
  • یعنی … تو سر شما که درکتون از یه… هم کمه که نمیدونید باید به ورزشکار کشور خودمون روحیه بدیم اگه سجاد ببازه تقسیم شما هست که روحیشو تضعیف کردید برید کامنت های اون فورد رو بخونید هم کشور های خودش بهش امید دادن بعد تو ایران یه عده .. اومدن ایه یاس میخونن برای ورزشکار کشور خودشون متاسفم بعد میکن ایران بده

 

تبلیغات

صفحه اول جستجوی گوگل تنها برای ده سایت جا دارد. چرا سایت شما در این میان نباشد؟ خرید بک لینک ، بک لینک

فرستادن دیدگاه »