گلچین مداحی خواننده های پاپ

مرضیه ترابی مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۰
گلچین مداحی خواننده های پاپ

ماه محرم که فرا می رسد همه ما به یاد مراسم سوگواری و دسته های عزاداری می پردازیم. در سراسر کشور بزرگمان هر قوم و قبیله ای متناسب با فرهنگ و زبان خود این مراسم عزیز و سوگوارانه را به سبک و سیاق خودش برگزار می کند. همچنین ما مداحان بیشماری داریم که به زبان های مختلف و با سبک و سیاق های متنوع، مداحی می کنند و در سراسر کشور هم شناخته شده هستند. مثلاً حاج مهدی رسولی که اصالتاً زنجانی است و اکثر مداحی هایش هم به زبان ترکی است، اما باز هم در سراسر کشور شناخته شده است.

اما در بین این مداحان سرشناس و خوش صدا، مداحی هایی که خوانندگان پاپ انجام می دهند هم طرفداران خاص خودش را دارند. بسیاری از خوانندگان پاپ کشورمان، به احترام این ماه عزیز، به سراغ سبک همیشگی خود نمی روند، بلکه انتخاب می کنند که مداحی بخوانند. همین امر نشان می دهد که عشق به سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) در دل این جوانان قرار دارد و گوشت و خونشان با عشق به حسین (ع)، عجین شده است.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا گلچینی از مداحی خوانندگان پاپ کشورمان را به شما ارئه بنماییم. این مداحی ها عبارت اند از نوحه ترکی محسن ابراهیم زاده به نام شاه منی، نوحه میثم ابراهیمی به نام مشک بی آب، نوحه حامد به نام همایون معجزه،نوحه امیر عباس گلاب به نام گهواره، نوحه آرش ای پی و مسیح به نام دیوونه کن، آهنگ گره گشا از راغب، آهنگ من علمدارم علمدار از علیرضا طلیسچی، مداحی غلامرضا صنعتگر اشک زلال و آهنگ کامران مولایی به نام پناهگاه

امیدواریم با شنیدن این مداحی ها لذت ببرید و بیش از پیش با سیره و سیرت امام حسین (ع)، آشنا شود. با ما همراه باشید.

گلچینی از مداحی خوانندگان پاپ

نوحه ترکی محسن ابراهیم زاده شاه منی


نوحه میثم ابراهیمی مشک بی آب

نوحه حامد همایون معجزه

نوحه امیر عباس گلاب گهواره

نوحه آرش ای پی و مسیح دیوونه کن

آهنگ گره گشا راغب

آهنگ من علمدارم علمدار از علیرضا طلیسچی

آهنگ کامران مولایی پناهگاه

تبلیغات

صفحه اول جستجوی گوگل تنها برای ده سایت جا دارد. چرا سایت شما در این میان نباشد؟ خرید بک لینک ، بک لینک

فرستادن دیدگاه »