این تلفن همراه یک ماه شارژ نگه می دارد؟

klog مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۰
این تلفن همراه یک ماه شارژ نگه می دارد؟

اکثر ویژگهای این تلفن هیجان انگیز نیستند. این تلفن یک صفحه 1.45 اینچی با وضوح تصویر 128 در 128 ، 8 مگابایت حافظه رام، بدون دوربین است اما تنها استثناء این تلفن قیمت پایین و عمر بلند باطری آن است.

در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل سازندگان آخرین تلفنهای هوشمند خود را با آخرین فناوریهای روز معرفی می کنند، نوکیا یک تلفن همراه با قیمت بسیار پایین معرفی کرده است که تنها یک ویژگی دارد و آن هم عمر یکماهه باطری این دستگاه است.
تلفن همراه نوکیا 105 که با قیمت 20 دلار به فروش می رسد، تنها ماهی یکبار نیاز به شارژ کردن دارد.

وقتی که این تلفن کامل شارژ داشته باشد می توانید 12.5 ساعت با آن مکالمه کنید و یا شارژ آن را 35 روز یا 842 ساعت نگاه دارید.
بخشی از ابتدایی ترین ویژگیهای یک تلفن همراه چون چراغ قوه، رادیو اف ام که با هدست فعال می شود، ساعت زنگ دار، پنج بازی ابتدایی چون سودوکو و اسنیک کلاسیک در این تلفن به چشم می خورد.
برنامه نوکیا لایف سوئیت که همراه این تلفن عرضه می شود اطلاعات و درسهایی همچون چگونگی تکلم به زبان انگلیسی را از طریق اس ام اس ارائه می کند.

این تلفن همچنین دارای یک صفحه کلید ضد ضربه و گرد و خاک است که وجود آن مهر تأییدی برای طراحیهای بادوام نوکیا تلقی می شود.
به طور قطع این تلفن بسیار ساده است و از ویژگیهای تلفنهای امروزی برخوردار نیست اما این دستگاه به سادگی می تواند مورد استفاده افرادی باشد که هیچ نیازی به نوآوریها و فناوریهای امروز ندارند.
براساس اعلام نوکیا حدود 2.7 میلیارد نفر در دنیا هرگز به خرید تلفنهای هوشمند روی نمی آورند و علت اصلی این مسئله قیمت این نوع تلفنها است. نوکیا 105 با یک گزینه برای افرادی است که نمی خواهند هزینه زیادی پرداخت کنند اما نیازمند کارکردهای طولانی مدت و دوام هستند.
نوکیا 105 در رنگهای سبز آبی و یا مشکلی در سه ماه اول 2013 با قیمت 20 دلار در اروپا و آسیا وارد بازار می شود.

تبلیغات

صفحه اول جستجوی گوگل تنها برای ده سایت جا دارد. چرا سایت شما در این میان نباشد؟ خرید بک لینک ، بک لینک

فرستادن دیدگاه »